Thursday, July 2, 2009

Asalamualikum

Assalamualikum dan salam sejahtera.

Ini adalah ideologi saya yang pertama. Maka dengan itu saya berharap akan mendapat tunjuk ajar dan pendapat daripada para-para pembaca sekalian. Untuk pengetahuan saudara-saudara sekalian, saya adalah manusia biasa yang mahukan kebenaran dan keadilan. Sebarang kupasan saya tidak ada kaitan dengan mana-mana parti politik atau mana-mana pihak (insya-allah).

Perkara yang saya hendak tekankan atau utamakan dalam blog saya akan melibatkan isu-isu semasa, kemelut politik, keadilan sosial, masalah masyarakat, isu-isu global, isu-isu ekonomi, perpaduan, keadilan, kesaksamaan, dan ideologi-ideologi yang bermain difikiran saya ini.

Maka dengan ini, saya berharap para pembaca dapat memberi tunjuk ajar dan pandagan kepada saya dalam mengharungi alam blog ini.

Malayu, Cina, India, serta kaum bumiputera adalah tonggak asas kepada negara kita tercinta iaitu Malaysia. Maka, kita haruslah bersatu untuk mengukuhkan dan memajukan negara kita ini. Setiap masalah ada jalan penyelesian. Muzakarah adalah cara terbaik. Konsep "anak bangsa Malaysia" menjadi panduan.



"...ideologi bangsa malaysia..."

1 ideologi bernas:

Unknown said...

salam
terima kasih atas pandangan yang diberikan.Harap saya dapat mendengar lebih banyak pendapat dari anda.

Salam takzim
ZHARIF

Post a Comment